Se pare ca urmatorul pas pentru piata de filme este acela de a se muta mai intai pe internet si apoi pe mobil . Toate filmele in format dvd se apropie cu pasi repezi de sfarsitul carierei lor. Utilizatorii le pot cumpara sau inchiria de pe internet pe calculatorul de acasa sau mai incolo pe mobil-ul pe care il pot conecta la plasma sau la LCD.
De exemplu Apple a anuntat ca a ajuns la un acord cu principalii producatori de filme, cum ar fi pentru a pune in vanzare filme in format digital prin iTunes in aceeasi zi cu lansarea acestora pe DVD. Pana acum utilizatorii trebuiau sa astepte cel putin cateva saptamani de la lansarea filmului pe DVD pana cand il puteau achizitiona pe acesta si online. Insa, in general, oferta de cumparare de filme online era limitata la un numar redus de titluri, iar acestea erau de obicei titluri mai vechi. Aceasta miscare este suficient de indrazneata pentru a pune destula presiune pe ceilalti competitori, Amazon si Xbox Live, dar si pe retailerii de DVD-uri.
Faptul ca din noul acord fac parte jucatorii majori din industrie, precum 20th Century Fox, Walt Disney Studios, Warner Bros., Paramount Pictures, Universal Studios Home Entertainment, Sony Pictures Entertainment, Lionsgate, Image Entertainment si First Look Studios, reprezinta un pas si un semnal important pentru aceasta industrie
La randul sau Google face pasi in lumea virtuala a clipurilor vide anuntand semnarea unui contract cu creatorul serialului de animatie “Family Guy”, Seth MacFarlane, acesta urmand sa realizeze mai multe filmulete care vor fi distribuite numai pe internet.
Serialul animat “Family Guy” povesteste intamplarile de zi cu zi ale unei familii tipic americane, fiind considerat ceva mai mult decat un simplu sitcom. Pe net, el nu numai ca va cuprinde in timpul unui episod mai multe reclame, dar va fi promovat prin sistemul AdSense
In prezent, telefoanele mobile sunt mai des intalnite decat calculatoarele. Numarul utilizatorilor din intreaga lume este estimat la 3 miliarde. De asemenea, si retelele de telefonie mobila sunt raspandite, majoritatea populatiei fiind acoperita de acestea . Asa ca si gigantul Microsoft isi indreapta atentia catre telefoanele mobile ieftine, ca parte a strategiei sale de a raspandi tehnologia de informare in randul oamenilor din tarile in curs de dezvoltare. Ideea este aceea de a conecta un smartphone low-end sau mid-end, care se bazeaza pe sistemele de operare Windows Mobile, la un televizor prin intermediul unei statii de incarcare. In acest mod, datele de pe telefon vor fi afisate pe ecranul TV. “Aceasta modalitate este mult mai ieftina decat sa cumperi un calculator separat”, a adaugat el.
De asemenea cardurile de memorie miniSD, destinate mobilelor, ar putea sa nu mai prinda atat de bine la public daca vor veni “goale” – adica fara aplicatii gratuite deja instalate sau continut multimedia. Pentru a tine pasul cu cerintele consumatorilor, ele trebuie sa inglobeze continut, fie ca este vorba de software, fie ca sunt melodii mp3 , videoclipuri sau filme”“Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea.Cunosterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea.”