404 Not Found


nginx
{"id":3982,"date":"2006-05-29T22:16:00","date_gmt":"2006-05-29T22:16:00","guid":{"rendered":"http:\/\/www.sportingnews.ro\/stiri\/logan-musca-iar-din-asfaltul-nemtesc\/"},"modified":"2006-05-29T22:16:00","modified_gmt":"2006-05-29T22:16:00","slug":"logan-musca-iar-din-asfaltul-nemtesc","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/2006\/05\/29\/logan-musca-iar-din-asfaltul-nemtesc\/","title":{"rendered":"Logan musca iar din asfaltul nemtesc"},"content":{"rendered":"

“La startul sau in Germania, Dacia Logan n-a starnit euforie, ci mai degraba scepticism” spune saptamanalul german Focus, la rubrica sa Auto. Ieftin si simplu ca design, catalogheaza nemtii produsul romanesc al concernului Nissan-Renault. “Ce poate oferi o masina de 7.200 de Euro”? s-au intrebat unii, la lansare.<\/p>\n

Intre timp insa, toti mai multi clienti din Germania opteaza pentru preturi mici si Loganul a intrat din nou pe pista.<\/p>\n

Renault Germania a ridicat recent prognoza pentru 2006, de la 4000, la 6000 de automobile vandute si se asteapta -prin lansarea de anul viitor a variantei Combi- la inca o crestere substantiala in 2007.<\/p>\n

Specialistii se refera, uneori cu autoironie, la “Dragostea la a doua muscatura”, data fiind “marca Dracula”, care pare a nu se dezlipi de Romania, tara de producere a Loganului.<\/p>\n

Alti specialisti evoca “Estalgia”, o nostalgie a cumparatorului german din fostul DDR, care ar fi in stare sa reinvie si Trabantul-lui-de-toate-zilele, daca acesta ar mai fi tehnic competitiv si vandabil pe piata auto.<\/p>\n

Cumparatori mai pragmatici, din Germania, spun insa ca “nu vor sau nu pot” plati mai mult de cateva mii pe o masina noua, si atunci ieftinul Logan sta in fata.<\/p>\n

Lansarea Logan-ului in Germania a fost bruiata de testul din 2005, al Automobil Clubului German ADAC: Dacia Logan nu a trecut testul “elanului” -care presupune evitarea unui obstacol aparut brusc in fata unui autovehicol- si s-a rasturnat la o viteza de 65 km\/h. Astfel
a explodat anul trecut, in randul cumparatorilor, “bomba nesigurantei” masinii, si, dupa cum relateaza Reinhardt Zirpel, seful departamentului comunicare de la Renault, “vanzarile s-au injumatatit”.<\/p>\n

Dupa cum s-ar fi dovedit ulterior, rasturnarea Loganului ar fost datorata rotilor uzate, fapt care ar fi fost mentionat si de Clubul Automobilistic german care monitorizeza astfel de testari. Si mediatizarea de atunci a testarii ar fi fost influentata in sens negativ de “o comunicare insuficienta intre tehnicieni si redactorii din sfera relatiilor publice”, dupa cum
mentioneaza Martin Vogt (Focus nr. 21\/22.05.06), repectiv Michael Ramstetter, redactorul-sef al revistei auto “Motorwelt”.<\/p>\n

Trecand Testul Elanului (test VDA de schimbare a directiei de deplasare dupa norma ISO 3888-2) si situandu-se -cu 3 din 5 stele si 19 puncte la testul de coliziune \/ crash-testul Euro NCAP- mai bine ca alte marci internationale, Loganul nu apare ca un bolid super-sportiv, insa ca un autovehicol “sigur si surprinzator de confortabil, cu o constructie solida si, prin motorul sau Diesel de 68 PS, satisfacand cerintele de deplasare zilnica”.<\/p>\n

Acestor bile albe li se adauga, in opinia analistului automobilistic al Focus, consumul redus de combustibil si scaderea moderata a valorii in sine a automobilului, fapt care il face competitiv si chiar uneori superior, variantelor asemanatoare, “populare”, de automobile germane.<\/p>\n

E o reviziune de opinie a specialistilor ADAC intarziata, dar binevenita, pe principiul ca, in restabilirea dreptatii, “e mai bine mai tarziu, decat niciodata”.<\/p>\n

HotNews.ro<\/a>, Dani Rockhoff, Germania, 29 mai 2006<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

“La startul sau in Germania, Dacia Logan n-a starnit euforie,<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[17],"tags":[],"jetpack_featured_media_url":"","jetpack-related-posts":[],"jetpack_sharing_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3982"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3982"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3982\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3982"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3982"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.sportingnews.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3982"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}