La 40 de ani de la inregistrarea patentului, Gerovital H3 este redefinit de compania unde a fost produs prima oara.
In 1966 prof.dr. Ana Aslan inregistra patentul pentru Gerovital H3, ca parte dintr-un program geriatric complet, gandit sa se ocupe de toate aspectele vietii unui om care nu vrea sa-si simta varsta odata cu trecerea timpului. Programul acoperea zonele de sanatate, frumusete, tonus, psihic si era o combinatie de reguli de viata si de tratamente pentru compensarea lipsurilor fiziologice care vin o data cu varsta.

Crema Gerovital H3 este un astfel de tratament. Ea a fost gandita de prof.dr. Ana Aslan ca sa compenseze modul greoi in care functioneaza pielea, in general, dupa 40 de ani. Principiul simplu de la baza inventiei a fost sa furnizeze pielii acele componente si sa impulsioneze acele procese prin care pielea matura sa functioneze aproape ca o piele tanara.

Gerovital H3 s-a produs prima oara in 1967 la Farmec Cluj, dupa o serie de experimente duse de dr.Ana Aslan in laboratoarele fabricii. Era vorba despre duetul crema de zi hidratanta si crema de noapte nutritiva, aplicabile pe pielea care incepe sa arate semnele imbatrinirii, in jurul varstei de 40 de ani.

De atunci productia nu a fost intrerupta niciodata la Farmec, iar produsul
a evoluat fata de cum arata in 1967. D-na Mariana Schenker, cercetator principal la Farmec: „Gerovital H3 este o inventie extraordinara in domeniul cremelor anti-rid. Conceptia de la baza ei isi pastreaza originalitatea la 40 de ani dupa patent. In acelasi timp, nu putem sa ignoram faptul ca in acesti 40 de ani au aparut unghiuri noi de intelegere a comportamentului pielii mature si ingrediente mai eficace, care pot sa duca mai departe performanta GH3-ului original.

De aceea, in calitate de custode ai marcii doamnei Aslan, am considerat de datoria noastra sa nu lasam GH3-ul prizonier al timpului in care a fost inventat, chiar daca cu genialitate”.

Prima modificare adusa brand-ului Gerovital H3 a fost una oarecum impusa. Principalul agent „anti-age” al cremei (procaina) a fost interzis la nivel international in 1996. In aceste conditii, Farmec a regandit formularea cremelor, introducand singurul derivat al procainei (PABA) acceptat international, alaturi de alte principii active astfel incat performanta cremei sa nu fie afectata ci dusa mai departe.
O alta modificare este cladirea unei game in jurul cremelor de baza. „Ochii sunt prima zona a fetei supusa imbatranirii si pielea din aceasta zona are niste nevoi particulare. De aceea este normal ca un anti-rid sa aiba o varianta pentru ochi.

Acesta este practic primul anti-rid folosit de o femeie. Atunci am conceput Gerovital H3 antirid pentru ochi, pornind de la conceptul clasic Gerovital H3.” Farmec Cluj a mai adaugat gamei: demachiantul zilnic si tratamentul
saptamanal compus din masca de fata GerovitalH3 si gommage-ul GerovitalH3, care dau pielii ocazia sa absoarba complexul anti-imbatranire mai mult decit la orice aplicare zilnica.

Cea mai notabila modificare insa este alaturarea unui nou duet GH3 pentru fata (zi+noapte), duetului clasic lasat de doamna Aslan. „Doamna Aslan a lasat in spate o crema
aplicabila de la varsta de 40 de ani, cand problemele imbatranirii se simt deja. Era atat de bine facuta pentru pielea de 40 de ani, incat era inacceptabila pentru pielea de 30 de ani. Ori la 30 de ani se poate incepe prevenirea.

Cum o buna solutie de reparare, inseamna si o buna solutie de prevenire, ni s-a parut normal sa facem ceva pentru ca aceeasi crema sa fie acceptata si ca tratament preventiv. Acesta este Gerovital H3 Lift. Este in aceeasi masura o crema pentru piele matura si o crema pentru pielea care se pregateste sa amane imbatrinirea. In plus, noi i-am mai adaugat si un eficace ingredient de Lifting, care completeaza actiunea celorlalte ingrediente”.
Testele clinice arata ca, dupa 28 de zile de utilizare a GH3 Lift, ridurile sunt mai netede cu pana la 84,2%, iar pielea mai supla cu 94,74%.
„ Cu toate modificarile aduse GH3-ului din 1967, de cand il producem la Farmec, –si mai ales cu GH3 Lift -, am increderea ca Gerovital H3 arata astazi asa cum si doamna Aslan ar fi fost de acord ca trebuie sa arate in 2006.”

Dupa zeci de ani de faima extraordinara cladita prin puterea zvonului, Gerovital H3 are prima campanie de comunicare cu spot TV, reclame in reviste si materiale la punctul de vanzare reunite coerent sub un singur concept. Farmec Cluj a realizat aceasta campanie impreuna cu Next Advertising, iar conceptul este „Amana intalnirea cu batranetea”.

Compania Farmec Cluj a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 19 milioane Eur si estimeaza o majorare cu 10% a cifrei de afaceri in 2007. In prezent circa 20% din productie este destinata exportului in tari de pe toate continentele lumii.

Farmec Cluj este proprietar al marcii Gerovital H3 prof.dr.Ana Aslan, conform actului de cesiune nr.132 din data de 21.02.1992

Tu ce parere ai despre Gerovital H3?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *