Tare masina Loganul asta.
Ca tot romanul care isi cumpara Logan, prima impresie e cea mai buna. Adica masina are de toate fata de vechea Dacia, are servodirectie, ABS (modelul mai scump), geamuri electrice fata/spate, casetofon cu cd, computer de bord, aer conditionat. Deci o masina reusita…ar zice unii. Dar problema e ca te sui in ea si apoi incepi sa ii vezi defectele, care la 9.000 de euro cat am dat eu pe ea, ar trebui sa fie mai mici decat ne asteptam.
Materialele de proasta calitate care zangane din toate directiile. Cel putin la mine se aude ceva in bord de cind am luat-o, trancane ceva si nici mama specialistilor nu au reusit sa ii de-a de cap. In fine am zis doar nu e Mert. La franare de noua se aude ceva la tamburul din spate, un climpocit….am fost cu ea la service…raspunsul a fost unul pe masura” Asa fac toate”, si cu asta m-am linistit. Dar dupa primul drum mai lung cu ea am ramas surprins de consum. Unde zic astia 7 ca la mine in Bucuresti imi ia 11-12l/100 km si mers lejer, fara ambalari de sa plec primul de la stop (oricum nu pleaca prima, doar daca linga e un Cielo).
Deci mi se pare mare consumul. Bine ar zice unii nu vezi ce inalta e :). Asta nu am inteles eu la astia de la Dacia, de ce au facut-o asa de inalta, ca are un efect de vant de cand trece un camion te ia de pe drum. Puteau sa o faca mai joasa si scadea si consumul de benzina. Deci ca idee la banii astia (cu toate ca sint prea multi pentru ce ofera) e o alegere buna calitate/pret. Eu unul nu sunt multumit de ea. Consumul e mult prea mare, la 140 de km/h imi arata pe computer 15.6, faza ciudata e ca am mers cu ea cu 180 pe autostrada noaptea si tot atata arata consumul, poate nu stie mai mult computerul.
Masina arata urit, din spate parca e o lada, e inalta, se balaseaza la vant de zici ca esti in pom. Accelareatie asta mi se pare punctul cel mai slab. Daca vrei sa depasesti un camion la 90 km/h pai pina ajunge Logan la 120 iti trebuie timp si mult drum liber, mai ales daca ai si vant din fata. Si daca vrei sa treci mai repede pui a patra si ambalezi puternic…numai sa nu te sperii cind incepe motorul sa huiasca la 4000 de ture, ca ai impresia ca se desprinde de sasiu.Cu alte cuvinte eu am zis ca imi iau o masina economica, destul de puternica (are 90 Cp), ieftina si usor de intretinut. Din pacate chiar nu a fost asa. Piesele sint scumpe si de proasta calitate. Singura problema o am cind am un drum piatra pe jos si trece un camion in fata. Tot timpul am bucuria sa gasesc proiectoarele sparte de pietre. Sint asa de usor de spart ca si daca ii dai un bobirnac crapa. In rest probleme cu ea nu am avut. Masina oricum are Casco care este destul de ieftin tinand cont de valoarea pieselor ( 2 proiectoare + manopera = 7 milioane factura) si asta se intampla foarte des din pacate.
Voi care mai aveti asa ceva pea casa ce parere aveti de Logan? Sunteti multuimit de ea? Merita banii astia sau e mult prea mult pentru ce ofera? Voi ce probleme aveti cu ea?