Inainte de a cumpara un pachet de servicii, analizati care sunt serviciile ce va sunt efectiv necesare.

La ora actuala, 47% din bancile incluse intr-un studiu international – realizat de firma multinationala SAP, ofertanta de solutii informatice, in colaborare cu European Financial Management and Marketing Association (intre care si doua din Romania) – vand mai mult de 2,5 produse si servicii bancare aceluiasi client.

In doar trei ani, alte 35% din bancile repondente vor sa intre in aceasta categorie. O crestere cu 0,5 a numarului de produse utilizate inseamna ca fiecare al doilea client al unei banci va cumpara un nou produs. Aceasta dorinta este o adevarata provocare pentru banci, in conditiile in care propriii clienti dovedesc o apetenta si o abilitate deosebite de a folosi produsele mai multor banci.

Ca urmare, ofertele bancilor in incercarea de a-si fideliza clientela nu au intarziat sa apara si pe piata romaneasca.

Daca aveti deschis un cont curent sau de depozit la o banca sau aveti un card bancar si doriti sa va imbunatatiti relatia cu institutia de credit al carui client sunteti achizitionand noi produse sau servicii, atunci nu numai ca nu este lipsit de sens, ba este chiar recomandat sa luati in considerare cumpararea la pachet a respectivelor servicii sau produse.

Avantajul este acela ca, de cele mai multe ori, costurile de achizitie se reduc cu cateva procente sau chiar zeci de procente, comparativ cu situatia in care ne-am hotari sa beneficiem de aceleasi tipuri de servicii, dar separat. In plus, sunt oferite si alte bonusuri.

Reducere de 77%

De curand, HVB Bank si-a modificat pachetele de produse si servicii financiare, sporind si mai mult gradul acestora de accesibilitate si flexibilitate. Banca ofera doua tipuri de pachete: Practic si Flexibil, in fiecare dintre acestea clientul putand sa includa produsele si serviciile financiare ce se potrivesc cel mai bine nevoilor sale.

“Prin introducerea acestor noi pachete, HVB Bank isi dovedeste inca o data deschiderea catre un segment tot mai larg de clienti. Practic, costurile acestor pachete sunt cu 50% mai mici fata de oferta anterioara”, declara Manuela Plapcianu, vicepresedinte HVB Bank Romania.

Costul pachetelor este cu pana la 77% mai mic fata de situatia in care produsele ce-l compun ar fi fost achizitionate separat. Alte avantaje pentru clienti sunt faptul ca nu se percep taxe de administrare de cont, plata se face o singura data, anual, precum si existenta unei mai mari flexibilitati in alcatuirea pachetelor.

Online Banking si Tele- phone Service pot fi incluse in pachet gratuit, iar HVB Bank acorda, tot gratuit, asistenta financiara si tehnica – prin telefon si e-mail.

Noile pachete de produse si servicii apartin portofoliului care va defini oferta de retail banking a Bancii HVB }iriac, institutie creata o data cu finalizarea procesului de fuziune a HVB Bank si a Bancii }iriac.

Un astfel de pachet pune la dispozitia clientului, persoana fizica, in afara serviciului Online Banking, un cont in lei si, in functie de pachetul ales, unul in valuta, precum si unul sau doua carduri de debit, atasate contului/conturilor respective.

Alegerea unui pachet de produse de la UniCredit aduce, de asemenea, reduceri, dar nu numai.

Astfel, in afara unor comisioane mai mici cu 10% decat cele de la ghiseu pentru o gama larga de operatiuni bancare, a unei reduceri la comisionul de acordare a creditelor ipotecare/imobiliare de la 1,6% flat (minimum 250 de dolari) la 1,5% flat (minim 250 de dolari), a posibilitatii de retragere din depozit fara comision in ziua scadentei si doua zile mai tarziu, detinatorii unui pachet de

produse bancare UniCredit pot beneficia de servicii de Internet Banking si Mobile Banking, cu comision zero la activare. Tot cu comision zero se emit si cardurile de debit si, in plus, nu sunt percepute comisioanele anuale de administrare. De asemenea, puteti beneficia gratuit si de doua carduri suplimentare pentru membrii familiei, prieteni etc.

Pentru detinatorii de pachete Allegro, cardurile de credit MasterCard Standard sunt oferite gratuit de UniCredit Romania, acelasi lucru fiind valabil si pentru cardurile de credit MasterCard Gold, in cazul posesorilor pachetelor Presto.

Beneficii nebancare

O serie de reduceri (8-20%) si avantaje nonbancare sunt oferite de UniCredit Romania prin intermediul partenerilor sai: reteaua de hoteluri Continental Romania, lantul hotelier TH Hotels, reteaua de magazine Musette, Medicover.

Tot avantaje nebancare sunt oferite la pachet si de BRD, care prin cardul Vivere pune la dispozitia clientilor sai o asigurare speciala de viata, care acopera riscul de deces, de invaliditate si incapacitate totala sau permanenta de munca si o asigurare medicala obligatorie in cazul calatoriilor in strainatate, ce acopera cheltuielile medicale de urgenta si asigura asistenta medicala, transport

medical de urgenta, repatriere medicala dupa spitalizare sau tratament. De asemenea, beneficiezi de asigurare speciala de viata, care acopera riscul de deces, de invaliditate si incapacitate totala sau permanenta de munca.

In plus, prin achitarea contravalorii cheltuielilor de calatorie, se pot obtine reduceri la unele lanturi hoteliere din strainatate (5-10% reducere in reteaua de hoteluri Le Meridien – 150 hoteluri in 55 tari si alte cateva lanturi hoteliere).

BaniiNostri.ro, 13 iun 2006

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *