Cand consoana S este alaturata numelui unui model – oricare ar fi el – joaca se termina si incepe lupta intre sportive. Nu se intampla asa si in cazul noului Maybach 62 S, noul varf de lux al casei DaimlerChrysler, pentru ca marca despre care vorbim reprezinta o culme a elegantei prin excelenta iar elementul sportiv nu s-ar simti la el acasa.

Totusi, modificarile si adaugirile tehnice nu pot fi ignorate. Iar cand vorbim de adaugiri tehnice ne referim in special la motorul V12 biturbo de 5.5 litri dezvoltat de AMG care isi face in sfarsit loc sub capota crucisatorului de lux al grupului. Cifrele puterii sunt impecabile: 612 cai si 1000 Nm cuplu maxim. Viteza maxima este, ca de obicei, limitata electronic la 250 km/h.

Insa cel de la volan poate sa ajunga acum la aceasta valoare infipt comod in scaunul comod si sportiv in acelasi timp in timp ce pasagerii din spate stau relaxati intr-o liniste absoluta. Setarile suspensiilor sunt orientate, asa cum este normal, mai mult spre confort.

Evident, toti cei care nu ne permitem noul model ne punem intrebarea extrema: La ce este buna o masina care accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.2 secunde si care la volan are (in mod normal – si noi stim de ce) un sofer angajat? Nu stim nici noi, insa clientii nu au lipsit niciodata cand a fost vorba de o astfel de “jucarie”, chiar daca acestia vin din Europa sau din Mediul sau Extremul Orient.

Noul model va fi lansat in zilele viitoare la Pekin, unde va fi anuntat si pretul noii versiuni a navei amiral Maybach.

Automarket, 07 nov 2006

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *