Cele mai scumpe masini de curse din lume, la Bucuresti

In centrul Capitalei are loc cel mai important eveniment automobilistic organizat anul acesta in Romania. Patru dintre cele mai puternice si mai scumpe masini de curse din lume au defilat pe un traseu in jurul Palatului Parlamentului. Demonstratia este organizata de Federatia Internationala de Automobilism.

Fiecare bolid costa aproximativ 1 milion de euro, pentru ca fiecare model a fost fabricat in doar cateva exemplare. Motoarele sunt preparate special pentru curse: acceleratia ajunge la 100 de km pe ora in doar 3-4 secunde, iar viteza maxima trece de 350 de Km pe ora.

La demonstratie au participat si doua Dacii Logan. Cele mai scumpe masini prezente au fost Mercedes Benz CLK – GTR de 1,5 milioane dolari, si Ferrari F40 al carui pret poate ajunge la un milion de dolari.

La eveniment a luat parte si fostul pilot de formula 1 Karl Wendlinger.

Programul demonstratiei pentru public a inceput la ora 9.00, cand a fost permis accesul in spatiul de vizionare din jurul traseului demonstratiei, a continuat cu ora 11.30, cu demonstratia propriu-zisa, si s-a incheiat la ora 14.00 cu o expozitie auto a modelelor de curse care au participat la eveniment.

Demonstratia e organizata de Bucharest Ring, societate care a cumparat drepturile de la SRO London, promotorul etapelor FIA GT.

Odata cu aceasta demonstratie a fost prezentata oficial etapa “Bucharest Ring” care se va desfasura anul viitor pe 20 mai, ca parte a campionatului FIA GT.

Bucurestiul a fost inclus in calendarul pe 2007 al competitiei FIA GT organizata de Federatia Internationala de Automobilism (FIA).

Etapa de la Bucuresti se va desfasura pe 20 mai 2007, pe un circuit ce urmeaza a fi construit in jurul Palatului Parlamentului pana la acea data. Cursa va fi cea mai importanta organizata pana acum in Romania.

Etapa romaneasca e a treia din calendarul FIA GT 2007 in care mai sunt incluse si circuite faimoase in Formula 1, cum ar fi Monza (Italia) sau Silverstone (Marea Britanie).

HotNews.ro, D. Mihai, 05 nov 2006

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *